top of page

Nabité soustředění v Calpe

Stejně jako v minulých letech jsme se zase před Vánoci sešli s týmem ve španělském Calpe. Příprava na nadcházející sezonu je v plném proudu. A to nejen ta fyzická. Profesionální sport je také o sponzorech. A úvodní dny soustředění byly věnované hlavně jim. Focení, natáčení, rozhovory. Musím říct, že s modelkami bych neměnil.





Je to jedno z mála období, kdy pro nás není hlavní prioritou trénink, ale musíme ho vměstnat mezi ostatní aktivity. Prvních pět dní jsme neměli prakticky žádný volný čas. Okolo osmé ráno se začínalo a končilo se až večerními přednáškami kolem desáté. Někdy i v jedenáct. Máme dva nové sponzory, tak to bylo znát. Kromě pózovaní s ovocem (Lidl), matracemi (Latexco) a parketami (Quick-Step) letos ještě přibyly okenní rámy Deceuninck a nealko pivo Maes 0,0.


K tomu byly na programu lékařské prohlídky. Sono srdce, 24-hodinové EKG, krevní testy, vyšetření zraku, spirometrie, kontrola kůže. Proklepli nás opravdu důkladně.




Kromě nových dresů jsme dostali i nová kola. A to hned tři. Ježíšek k nám chodí o několik dní dříve. Na závody budeme mít jak univerzální Tarmac, tak aerodynamický Venge. Podle typu etapy si tak můžeme vybrat. Obě kola jsou na kotoučových brzdách. Je to paráda! Z nových strojů jsem naprosto nadšený.


Přes všechny aktivity se nám za minulý týden podařilo zvládnout 20 hodin na kole. V posledních třech dnech jsme přidali dalších 14. Pro moje záda to byl takový zátěžový test. Zatím jsem vždy kolo kombinoval s jinými aktivitami. A hlavně, intenzita tréninků byla mnohem vyšší. Občas jsme si i trochu zazávodili.




Tréninkový objem jsem zvládal perfektně, Ve vysokých intenzitách mám zatím rezervy. Je to ale skvělý způsob jak posunout dál. První závody si určitě dost protrpím, v každém případě se jich už ale nemohu dočkat.


Štědrý den budu trávit s rodinou v Praze. Doufám, že se mi ještě předtím podaří vyrazit na běžky. Po deseti dnech ve slunném a teplém Španělsku mi chybí sníh a Vánoční atmosféra. Přeji Vám všem krásné svátky.


618 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Parádní výkon na Liege - Bastogne - Liege

Zima, déšť, 256 kilometrů a téměř 5 tisíc výškových metrů před námi. Přesto jsem se na startu La Doyenne - nejstarší klasiky usmíval. Tušil jsem, že to bude dobrý den. Poslední dny jsem se cítil skvěl

Jsem zpět!

Anchor 1
bottom of page