top of page

Další týden v Andoře a malý peloton


Minulý týden se ke mně v Andoře připojil Julian Alaphilippe. Je to skoro rok, co jsme spolu naposledy trénovali. Od zranění jsem ho viděl jen krátce, ale byl to zážitek na celý život. Z doprovodného vozidla jsem ho na Tour de France sledoval, jak vyhrál etapu.


Julian je skvělý parťák, vždycky pozitivně naladěný a motivovaný, vždy plný energie. Objeli a odcvičili jsme společně většinu tréninků. Strávili jsme spolu i většinu volného času. Jsme zvyklí být spolu velkou část sezony, tak bylo co dohánět. Máme často podobný závodní program a většinou spolu sdílíme pokoj. Za pár týdnů spolu vstoupíme už do sedmé sezony ve stejném dresu.


Počasí bylo perfektní a scházela se tu solidní tréninková skupina, skoro peloton. Většinou jsme vyrazili společně a pak se rozdělili na menší skupinky. Každý si pak odjede, co potřebuje. Zastoupení tu má skoro každá stáj. Často vyrážím s Jackem Haigem, Johnatanem Castroviejem nebo Marcem Solerem. Ke konci týdne dorazil i Honza Hirt. Je vidět, že většina kluků už má nějaký ten týden tréninku za sebou. I přes kopcovitý terén jsem měl za celý týden průměrnou rychlost přes 31 km/h. V neděli to bylo dokonce 33. To se k nám přidal i Moto GP jezdec Aleix Espargaró, pro kterého je kolo moc důležitou složkou přípravy.



Následující dva dny ještě odtrénuju v Andoře a pak už vyrážím do Belgie. Poprvé se tam  setkáme všichni, co jsme byli na soustředění v Africe, včetně Laurense. Ve čtvrtek mě čekají výkonnostní testy v Leuvenu. Víkend strávím v Čechách, plánuji vyrazit do Krkonoš. Hor pořád nemám dost, ale tréninkem to nebudu přehánět. Za týden nám začíná týmové soustředění ve španělském Calpe, tak tam chci přijet relativně čerstvý.

846 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Parádní výkon na Liege - Bastogne - Liege

Zima, déšť, 256 kilometrů a téměř 5 tisíc výškových metrů před námi. Přesto jsem se na startu La Doyenne - nejstarší klasiky usmíval. Tušil jsem, že to bude dobrý den. Poslední dny jsem se cítil skvěl

Jsem zpět!

Anchor 1
bottom of page