top of page

Finální přípravy, závody klepou na dveře

Právě jsem se vrátil ze soustředění z Calpe. Máme za sebou vydatný tréninkový týden. 30 hodin na kole apřes 900 kilometrů. Plno z nich pořádně intenzivních. Od prosince jsem udělal zase pořádný skok. Jednak výkonnostní, ale i co se týče komfortu na kole. Není tedy na co čekat. Do závodů naskočím již za necelé dva týdny v Argentině.


V Calpe jsme zvládli dva náročné tréninkové bloky. Mezi nimi, během odpočinkového dne, byla na programu prezentace týmu. Ráno jsme vyrazili na krátkou projížďku za doprovodu novinářů a po rychlém obědě přišlo na řadu představení jednotlivých jezdců, nových sponzorů a závodního programu. Hned po té následovaly individuální rozhovory a po krátké pauze večeře se sponzory. Moc odpočinku jsme si tedy neužili.



V rámci tréninku přišlo i na testování a takové malé závody. Obojí dopadlo nadmíru dobře. Sám jsem byl překvapený, jakého výkonu jsem byl schopný během 15-ti minutového testu dosáhnout. V závodech, kde jsme byli rozdělení na skupinky po 5-ti lidech se mi podařilo jendou zvítězit. A byl to skvělý pocit, dát opět ruce do vzduchu.


Ještě mě čeká závěrečná příprava v Gironě a v neděli již cestuji do Argentiny na první ostrý start.

462 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Parádní výkon na Liege - Bastogne - Liege

Zima, déšť, 256 kilometrů a téměř 5 tisíc výškových metrů před námi. Přesto jsem se na startu La Doyenne - nejstarší klasiky usmíval. Tušil jsem, že to bude dobrý den. Poslední dny jsem se cítil skvěl

Anchor 1
bottom of page