top of page

Blíží se to!

Minulý týden jsem strávil v Gironě. Během zimy je to určitě moje nejoblíbenější místo pro trénink. Nespočet možností, kam vyrazit na trénink, minimální provoz, nádherná krajina a historické město plné kaváren a skvělých restaurací. Ideální kombinace. S Julianem Alaphilippem jsme tam objeli poslední náročné tréninky před odletem do Jižní Ameriky.


Do Argentiny jsme dorazili v pondělí. Cesta to byla opravdu dlouhá. Z Barcelony jsme letěli do Paříže, kde jsme se potkali se zbytkem týmu. Následoval noční let do Buenos Aires a pak ještě dvohodinový let do naší cílové destinace - provincie San Juan.


První, úterní, trénink byl pro tělo ohromným šokem. Třicet hodin cestování a teploty pohybující se okolo 40 stupňů udělaly své. Tepovou frekvenci jsem měl při stejné intenzitě minimálně o 30 úderů za minutu vyšší než normálně. Objeli jsme necelé tři hodiny, poměrně volným tempem. Jinak to ani nešlo. Cítil jsem se však jako bych měl v nohách 6 hodin.



Ve středu již to bylo o poznání lepší. Opět jsme vyrazili na tří-hodinový trénink. Cítil jsem se mnohem lépe, ale posledních třicet kilometrů jsem již myslel jen na to, jak si dám ledovou sprchu.


Dnes už to bylo zase o poznání lepší. Je úžasné pozorovat, jak rychle se tělo adaptuje. Tepová frekvence už se začíná blížit k normálu. I pocity z tréninku byly mnohem lepší. První 4 hodiny jsem zvládl bez větších obtíží a zařadil i několik intervalů. Závěrečných 30 minut jsem si však pěkně potrpěl a na hotel dorazil úplně vyprahlý. A to i přes to, že jsem vypil 10 bidonů. Tedy 5 litrů tekutin.


Zítra nás čeká odpočinkový den a v sobotu je již na programu krátké kriterium. V neděli začínáme na ostro. Tak držte palce!

317 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Parádní výkon na Liege - Bastogne - Liege

Zima, déšť, 256 kilometrů a téměř 5 tisíc výškových metrů před námi. Přesto jsem se na startu La Doyenne - nejstarší klasiky usmíval. Tušil jsem, že to bude dobrý den. Poslední dny jsem se cítil skvěl

Anchor 1
bottom of page